Członkostwo Wydarzenia Nagrody i konkursy Nagrody główne PTM Nagroda dla młodych matematyków Międzynarodowa nagroda im. Stefana Banacha Konkursy studenckie Konkurs im. Witolda Wilkosza na najlepszą studencką pracę popularyzującą matematykę Konkurs prac studenckich z matematyki im. Józefa Marcinkiewicza Konkurs prac studenckich z rachunku prawdopodobieństwa i zastosowań matematyki Konkurs im. A. Z. Krygowskiej na najlepszą pracę studencką z dydaktyki matematyki
Inne konkursy Regulaminy
Galeria Wydawnictwa Wyszukiwanie e-płatności
Edycja 2024 Konkursu PTM im. Anny Zofii Krygowskiej na najlepszą pracę studencką z dydaktyki matematyki rozstrzygnięta
Jury Konkursu im. Anny Zofii Krygowskiej na najlepszą pracę studencką z dydaktyki matematyki dokonało oceny trzynastu prac nadesłanych na edycję w 2024 roku. Szczegóły w dalszej części wpisu.
kj / 21-01-2025
Jury Konkursu w składzie:
Monika Czajkowska, Elżbieta Mrożek, Ryszard Pawlak, Mirosława Sajka, Anna Widur, Anna Żeromska – przewodnicząca, postanowiło przyznać następujące nagrody za rok 2024:
I nagroda
SYLWIA KORZON z Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach za pracę magisterską pt. Myślenie krytyczne w edukacji matematycznej na przykładzie nietypowych zadań tekstowych w klasie trzeciej szkoły podstawowej, napisaną pod kierunkiem dr. hab. Ireny Polewczyk (UŚ, Katowice)
II nagroda
WERONIKA KARNASIEWICZ z Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie za pracę licencjacką pt. Dostrzeganie prawidłowości i formułowanie prostych uogólnień w matematyce szkoły podstawowej, napisaną pod kierunkiem dr. Lidii Zaręby (UKEN Kraków)
III nagroda
ALICJA DĄBROWSKA z Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu za pracę magisterską pt. Umiejętności matematyczne uczniów kończących szkołę podstawową oraz rozpoczynających szkołę ponadpodstawową – analiza jakościowa rozwiązań uczniowskich, napisaną pod kierunkiem dr. Edyty Juskowiak (UAM, Poznań)
Wyróżnienie
LIDIA WRONKOWSKA z Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu za pracę magisterską pt. Zadania matematyczne prowokujące operacje formalne – analiza podręcznika „Matematyka z plusem”, napisaną pod kierunkiem dr. Edyty Juskowiak (UAM, Poznań)
Laureatkom i wyróżnionej serdecznie gratulujemy!
kj / 21-01-2025