- Członkostwo
- Wydarzenia
- Nagrody i konkursy
- Nagrody główne PTM
- Nagroda dla młodych matematyków
- Międzynarodowa nagroda im. Stefana Banacha
- Konkursy studenckie
- Konkurs im. Witolda Wilkosza na najlepszą studencką pracę popularyzującą matematykę
- Konkurs prac studenckich z matematyki im. Józefa Marcinkiewicza
- Konkurs prac studenckich z rachunku prawdopodobieństwa i zastosowań matematyki
- Konkurs im. A. Z. Krygowskiej na najlepszą pracę studencką z dydaktyki matematyki
- Inne konkursy
- Regulaminy
- Galeria
- Wydawnictwa
- Wyszukiwanie
- e-płatności
Ankieta Komisji Edukacji EMS
Zachęcamy do udziału w ankiecie przygotowanej przez Komisję Edukacji Europejskiego Towarzystwa Matematycznego. Rzecz dotyczy braku ciągłości w procesie nauczania matematyki pomiędzy poziomem szkoły średniej a uniwersyteckim i wynikających stąd problemów dla wszystkich zainteresowanych stron: wykładowców akademickich, nauczycieli szkół oraz samych studentów rozpoczynających naukę matematyki na uczelniach wyższych. W załącznikach znajdują się: wprowadzenie do ankiety w języku polskim oraz informacyjnie przetłumaczona treść ankiety.
Linki do ankiety EMS oraz oryginalnej informacji EMS Education Committee w języku angielskim poniżej:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdcxoDW63m1h7nmdacQkhtWS8cGHH84K4a8OU-fWVnqIEuGJA/viewform
http://euro-math-soc.eu/sites/default/files/STT-survey-%2015-02-2019.pdf
kj / 25-03-2019
Załącznik | Size |
---|---|
STT - wprowadzenie do ankiety w języku polskim.pdf | 291.54 KB |
treść ankiety w języku polskim.pdf | 245.93 KB |